Thursday 13 September 2012

Czwarty dzień na diecie 3D Chili

 Dziś rano waga pokazała 1,1kg mniej. I to nie woda uciekła z mojego organizmu tylko tłuszcz - ku mojemu zaskoczeniu! Tłuszczu mam 0,5% mniej, a wody 0,7% więcej! W 3 dni!

 Co do jadłospisu jestem dość zadowolona, ale w niektórych przepisach brakuje dokłądnych instrukcji (może to dlatego, że mogę sama zadecydować jak co dokładnie przyrządzić?) co może być dezorientujące dla osób, które nie gotują zbyt często ;)
 Mam jeszcze kilka zastrzeżeń co do ilość=gramy. Może dlatego, że w UK mamy mniejsze warzywa? Np. zamiast dwóch pomidorów musiałam użyć trzech, żeby gramy mi się zgadzały.
  Brakuje mi trochę cukru. Ale myślę, że użycie słodzika nie skończyłoby się niepowodzeniem. Chciałam jednak zacząć odżywiać się zdrowo, w całym znaczeniu tego słowa, więc słodziki odpadają również. Ewentualnie zostaje Stevia.
 Pomijając to wszystko, dieta działa i nie jest mi na niej źle. Może jest mi teraz trochę łatwiej, bo mój M wyjechał na tydzień i nie ma kto jeść pizzy na moich oczach ;) Myślę jednak, że i to przeboleje, bo efekty jednak są, więc nie poddam się dopóki nie skończę całych 28miu dni.
źródło: internet


Pozdrawiam :)

1 comment:

  1. wow..gratulacje!
    zapraszam:
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/
    obserwuję i proszę o rewanż;)

    ReplyDelete